fuck kärlek

sitter nu i min säng. har verkligen ingenting att göra. elr måste plugga men det orkar jag inte just nu.

det är så sorgligt när man måste ändra namnet på telefonen från älskling till ***** ******** igen. det är så jobbigt att byta ut alla bakrundsbilder och ta bort mappen "*****älskling" FYFAN säger jag bara. ingen kan ju direkt säga att kärlek är bra. från och med nu har jag slutat tro på den. riktig kärlek finns för vissa. men inte för mig för jag orkar inte bli sårad igen. jag har tröttnat på att bli det nu. att behöva gråta. tårarna tar aldrig slut. och nu så vet jag inte ens om jag orkar kämpa längre.....

puss / towe


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag förstår känslan av att inte orka kämpa gumman. Det är sjukt jobbigt i början men det blir bättre, även fast det inte känns så nu.

Du var nog för bra för honom Towe, du är värd den bästa.

Vill du prata så finns jag här. Du är stark gumman, glöm inte det! <3<3<3

2009-11-16 @ 19:17:38
URL: http://lo
Postat av: Louise

Jag förstår känslan av att inte orka kämpa gumman. Det är sjukt jobbigt i början men det blir bättre, även fast det inte känns så nu. Du var nog för bra för honom Towe, du är värd det absolut bästa!!

Vill du prata om någonting så finns jag här. Du är stark gumman, glöm aldrig det! <3<3<3

2009-11-16 @ 19:18:39
URL: http://louiseholm.blogg.se/
Postat av: elin

åh honey, om det blev såhär så är han endå inte värd dig! för du är så sjukt bra, och duvet att jag alltid finns för dig om du vill prata sötnos <3<3

2009-11-16 @ 21:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0