hoppas på mkt mer uppdateringar idag än igår

just nu sitter jag och kollar på one tree hill. brukar aldirg hinna kolla på det från början på vardagar eftersom att jag brukar komma hem 4 och det börjar halv 4. men idag han jag ju det eftersom att jag slutade vid 3:) vi hade arbetslagsdag i skolan. och det innebär att alla arbetslag ska hitta på nått "kul". elr ah, de andra arbetslagen har det kul. åker till stockholm och till gustavsvik. medans våran klass får sitta och jobba ikapp i skolan hela dagen. kul asså! ne men på eftermiddan idag så kollade vi på film. grinchen! (stavning) hahha den är för rolig och man längtar verkligen till julen! det är dden 24 november idag och om precis en måndad så är det alltså julafton! låter bra huh? hörs snart igen, lovar :)

 

puss/towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0