klar!

hej bloggis.
sitter i min säng nu med ett glas mjölk och
en smörgåstårtbit. det får bli min kvällsmat!

idag vaknade jag och elin vid typ halv 10? elr
elin väckte mig (a) men ah jag kröp iaf ner
i hennes säng och vi satte på greveholm.
kollade klart på den och sen åt vi frukost.
vi bakade också muffins. fyfan vad goda dom blev
så vi har typ ätit 3-4 st sammanlagt idag :$ tjööööckisar
sen kollade vi också på sunes jul hahahaahahhah för skön
är den filmen. skrattar nästan hela tiden :)

emma kom till oss vid 6-7 nångång och då pratade vi
och mös bara :)
jag åkte hem kvart i 9 typ och ah nu sitter jag här :)

mamma och pappa håller på och göra om i tvrummet
ju så det luktar färg som fan!! hahah


helt oredigerad haahah fyfan bjuder

finn ett fel på bilden!

den som svarar rätt får en länkning :)

svaret kmr upp imr mellan 11-15!

puss / towe


Kommentarer
Postat av: Anonym

att dina fingrar ser cp ut?

2009-11-07 @ 21:52:40
Postat av: Anonym

Ha Ha skoja sötnöt

2009-11-07 @ 21:52:56
Postat av: Anonym

hahahahah sötnöt hahahahhhaahah vrf kallar hon dig för det

2009-11-08 @ 00:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0