nyduschad och.... trött

sådär. nu sitter jag här och ska snart ta på mig nånting mysit. orkar inte klä upp mig så mkt direkt. jag är trött! träningen var jobbig och vi fick reda på lagen till cupen imr. vi blev uppdelade i ett 94a lag och ett 95 lag. 95orna har spelat DM jätte mkt och vi 94 har inte spelat nånting typ. men ah vi får tagga, 94orna! haha jag är så trött att när jag skulle duscha så tog jag tvål i håret ist för schampo? lyckat? ikv skulle jag ju vara med ida och emma, men jag kan typ inte komma till nån av dom nu ;/ så jag vet itne ens om jag ska dit nu. men hörs senare igen

puss/towe

Kommentarer
Postat av: Louise

Nu taggar vi towe! :*

Till skillnad till vissa andra så tillhör du iallafall ett lag. Jag hänger mittimellan två ;o

Men jag hoppas att jag spelar med er och med dig bredvid mig! :)

pussss :*

2009-11-28 @ 20:03:18
URL: http://louiseholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0