sötiskatt

jag kom hem från ida för typ en halv timme sen. och nu har jag gjort klart mitt franska brev till najah som ska vara inlämmnad på fredag. towe är duktigt. vi skulle också göra det här brevet på våran håltimme på tors som beting, men nu när jag är klar så är jag helt ledig. wiho! nu sitter jag och min bror och kollar på brooke knows best, elr va det heter. och vid 8 ikv kommer ida:) och DÅ fixar vi bloggen. men det kmr inte bli så mkt ändringar. och headern kmr inte bli på oss två. eftersom att vi inte har nåra bilder på oss typ. så det blir på nått annat så länge tills vi tagit bilder tsm:)
snart ska jag duscha och sen göra hemgjord pizza. hörs senare puss / towe


hahahaha katten är sötast (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0