towe is back!

hej bloggis:)

nu är jag tillbaka, inte i bästa form. men det är helt okej. som ni märke så var min måndag inte så lyckad. och jag tror ni fattar vad som hänt. orkar inte prata så mkt mer om det. men jag mår mkt bättre idag än jag gjorde igår iaf. sakta men säkert går det förhoppningsvis uppåt! jag SKA kämpa mig igenom dethär!

 

nu sittrer jag iaf i min säng och kom precis ut ur duschen. har packat idrottssaker tills imr också och tagit på mig mjukisen:) nu ska jag sätta mig framför tvn och plugga lite. mamma kmr hem snart och då ska vi nog äta. sen klockan 9 ikv är det andra avenyn.

jag vaknade i morse av att mamma kom upp till mig. klockan var kvart i 7 och jag skulle åka kvart i 8. men jag orkade inte gå upp, orkade inte resa på mig. men efter ett tag fick mamma upp mig och jag sminkade mig osv. fick dock sminka om mig flera gånger... men ah jag åkte iaf till skolan och träffade mina ida och emma! elin var sjuk:( saknar dig!!!!! ah emma åkte hem efter 1a lektionen så jag och ida var själva. men det gick bra. du gör mig glad hjärtat<3 efter skolan åkte jag och ida hem till emma och kollade på tv, pluggade, pratade och åt pannkakor. myspys!

utan mina 3bästavänner skulle jag inte klara mig. jag älskar er!

elin eriksson emma sjöö ida wannerskog

nu ska jag somsagt plugga på engelska provet vi har imr. puss / towe



bjuder på bilderna somvanligt :(

 

 


Kommentarer
Postat av: emma

aw gumman, jag älskar dig också!

skulle inte klara mig utan dig heller.

du, jag, ida och elin bästavänner foevah :D<3333333333333333333333333333333333333333

2009-11-17 @ 19:03:21
URL: http://eeeeemmaaan.blogg.se/
Postat av: elin

älskar dig gumman <3

2009-11-17 @ 19:55:40
URL: http://eerikssonelin.blogg.se/
Postat av: jennifer

du är stark towe, du klarar det här<3<3!

2009-11-17 @ 20:41:32
URL: http://welcometothedjungle.devote.se
Postat av: Louise

jag säger som jennifer, du är stark towe!

skönt att höra att du mår bättre <3<3

2009-11-17 @ 20:57:21
URL: http://louiseholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0