towe is back

hejhej bloggis!

såhär har min dag sett ut:)

första lektionen i skolan var matte då var jag och elin duktiga och pluggade som bara den eftersom att vi ligger 6 sidor efter! ;o (ida och emma var nt i skolan idag) efter matten som var i 1 och en halv timme, så hade vi idrott. på idrotten så hade vi nån uppvärminging som var ganska kul och sen spelade vi handboll. det var också kul. jag och elin ägde fan sönder hah:) efter idrotten var det lunch, typ makaronipudding med lingonsylt!?!??! ahah udda elr vad? vem äter lxiom lingonsylt till det?? ;s men ah det va inte så gott. efter maten hade vi engelska. då var jag, adde, lukas och elin väldigt duktiga! och sen hade vi no. det suger det vi håller på med nu. men jag tror att jag, jennifer och frida börjar veta vad vi ska göra :D sen va det svenska. ahhahahahh det va jävligt kul. först va våran lärare (åsa) en kvart sen. och sen när hon skulle låsa upp dörren så stog david för den och hon fick nt bort honom. han bara stog där. ahahahahaha så hon typ gick in till personalrummet och sen kom hon ut igen och gick nån annan väg. hahah sen va det massa mer. men jag var nt med på den lektionen så mkt. jag gick typ 5 min senare eftersom att jag skulle till tandläkaren. jag skulle åka 11an fast den missade jag så då åkte jag med 302. hos tandläkaren gick det bra och det tog typ bara 5-10min (y) sen mötte jag elin på stan och vi gick runt och kollade lite. sen när vi skulle till la baguette och ta en mysig fika. så mötte vi elin berzelius. jävligt länge sen man såg henne så det var kul. hon följde iaf med oss dit och fikade. vid 5 gick vi till bussen och åkte hem.

tack för dagen elin, har varit jävligt mysigt! älskar dig<3

när jag kom hem så duschade jag och lagade mat. duktig som jag är. och nu sitter jag i soffan och pluggar.

på stan föresten så köpte jag bara lite smink och sånt småplock.

hittade också en jätte söt tröja på gina som jag ska köpa! :)

nu ska jag fortsätta plugga. hörs senare, puss / towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0