trött!

ojojojoj, jag är heeeeelt slut. mina ben är som spagetti. helt darriga och ja orkar knappt gå på dom! men ah sånt är livet! :)

vi kom till lillån vid 2. pratade ihop oss lite och sen kvart i 3 spelade vi våran första match mot kumla/sköllersta(stavning). det blev 1-1 och vi spelade mkt bra! våran första match inom hus iår ju! sen spelade vi mot hovsta/rynninge och då blev det med 1-1. spelade bra då med! men sista matchen förlorade vi med 1-0 mot nått lag jag inte kmr ihåg vilka det var. typ guldsmedshyttan elr nått.. och den matchen spelade vi inte direkt bra... men 95orna däremot gick till final! men förlorade tyvärr den med 6-1 mot eker. men jätte bra spelat allihop! LEA FOR THE WIN!

btw, så skadade jag knät 1a elr andra matchen (n)

men jag spelade ju såklart iaf, fotboll in my heart!

orkar inte blogga mer ikv, men vi hörs imr :) puss/towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0