vi hissar&dissar

hiss:

-den här låten lyssnar jag mkt på nu
och ja, jag vet att den är ganska gammal
men so what?





-krillebois nya hår!
jag tkr att det vart jätte bra :) 
www.rahlenfeldt.blogg.se  



diss:

-munsår! så jävla jobbigt att ha asså.
när jag vaknade imorse så hade jag fått
ett och ja ba; GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
hata :(

-jag tkr att det är jätte kul att läsa paows blogg.

jag läser den flera gånger varje dag. och jag är beroende!

fast det jag stör mig på är att hon säger att hon håller på

och mognar osv men sen ba så skriver hon massa med skit

om tex amir och ska alltid försvara sig själv och skiriva skit om

massa människor som kanske nt ens har gjort nått?


såhär står det (printat från paow.se):

"ja, du kanske borde börja kalla dig göteborgs s*ampa ist? ;) och juste hörde lite saker av en vän till mig att du gick runt och skröt om din blogg? skryter du med dina 1000 läsare ? aw men visst är jag snäll och skriver om dig? nu får du besökrekort. grattis"

haha inte sådär jätte snällt. hon skrev det till http://www.nattstad.se/babysenorita
aliette är en jätte söt tjej tkr jag!

men ja, jag kan inte göra annat än att älska paows blogg fortfarande iaf. haha det kanske bara är bra att det blir lite blogg bråk. det är roligare att läsa då (a)

jag blev lite äcklad av dess bilder om jag får säga det själv



.........................................

aja här är en vanlig och fin bild på paow


hon är riktigt söt och jag älskar hennes blogg!

puss / towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0