åh blogg.se är snabbt igen!

hihi sköntskönt. att lixom slippa sitta och vänta i 10 min på att det ska ladda hela tiden! aja, nu sitter jag vid mitt köksbord faktiskt. är ju hemma själv så det är också skönt. jag kmr faktiskt vara själv hela kvällen och natten! men förhoppningsvis så kanske ida kmr och sover hos mig och om vi har tur så sover min lillebror med oss också. hihi! aja nu ska jag faktiskt plugga lite. har so prov imr och teknik prov på torsdag.. :/ nt så kul direkt, men ah life goes on. och vi fick föresten tillbaka våra franska prov idag och jag fick vg++! bra tycker jag, fast om hon nu sätter ++ så kan hon väl lika gärna ge mig ett MVG :s haha aja, life goes on again. somsagt så ska jag plugga nu och så väntar jag på att ida ska ringa elr smsa. men bloggar senare igen och då kmr lite bilder från igår:)

puss / towe

här kmr dagens outfit också


håliga jeans
randig tröja
svart halsduk

Kommentarer
Postat av: Johanna K

Fint Leende :D

2009-10-20 @ 16:51:20
URL: http://johannak.blogg.se/
Postat av: Clara

vart har du köpt dina jeans?:D<3

2009-10-20 @ 17:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0