där fick jag allt till det!!! (h)

hej alla, nu åkte ida precis:((((

och här sitter jag med rinnade mascara...
vill ni veta varför???
hahahahahahahhaahahahahahahahah
i år och dar så har vi kallat idas moppe
för älgen. elr ida har gjort det
och nu när vi satt och åt så sa mamma ba;
älgjakten börjar idag.
och då typ började jag tänka på idas moppe
och sa ba; hhaha ida då får nt du åka ute i skogen
hahahahhahaah och då började alla asgarva och sen
sa samuel nånting och då drack jag precis mjölk så hela min tallrik
va full med mjölk så jag kunde nt äta mer hahahahaha för kul
jag dör
fast ida, din moppe ser nt alls ut som en älg:) (HIHI LITE KANSKE)
SKOJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

aja, sen när ida hade åkt och jag kom upp till datorn så blev

mitt hjärta krossat. på tangentbordet låg det en lapp:

towe suger! / ida
DÅ GRÄT JAG ÄNNU MER!!!!! :'((((( hahah nt

aja, nu ska jag sluta skriva så ointresant!

 

duschen väntar på mig nu så nu ska jag duscha

och sen plugga lite ffranska.

 

hörs snart, puss / towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0