hemma

kom nyss hem, åt och sen nu är markus här :)

men igår har jag inte skrivit om än.
åkte med emma till niklas och vi var där i kanske
nån timma. sen åkte vi ner till fjugesta och skulle
vänta hemma hos markus medans han var på
träning men såklart var det ju ingen hemma hos honom?
så vi gick till verona och delade på en pizza :)
sen kollade vi på film när markus kommit hem.
"the condemned". fan vad hemsk den va :o
sen åkte emma och niklas vid 12 och vi gick och la oss.

idag. gick upp klockan 9 imorse. markus hade match och
jag åkte hem. åkte till marieberg. köpte en jacka.
nu är jag och markus barnvakt och ska snart baka med kinn.
som föresten tog hål i öronen idag också. så gullig hon vart :)
och jag grät fan när jag gjorde dt? hon blinka knappt..

men vi hörs sen igen!

puss / ida


svart dunjacka - stadium 999kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0