ny städat rum

hihih nu har jag städat heeeeela rummet! duktigt av mig va?:)))

ah iaf, ni vet vad jag gjorde igår eftersom att ida skrev det så det
bevhöver ju nt jag skriva om nu (y)

jag kom iaf hem runt 4a kanske? och då började jag städa rummet oh nu är jag klar
och klockan är 6. 2 timmar?? hahaha aja, det blev jävligt fresht och så iaf:)

just nu är jag hemma själv. pappa skjutsar mamma på nån klassfest och samuel är
hos nån kompis. sköööönt!
pappa kmr iaf hem med pizza till mig sen!

här kmr lite bilder från gårdagen :)


sötiskinn påväg till filmhyrningen!


riktigt söt!


kinn hyrde hannah montana the movie (h)

dom här hyrde vi:


kill theory var bra, men typ hemsk!


vi kollade bara ca 20 min på den här! den söög!!!!!!!

ÅHHH!? NU GÅR DET INTE ATT LADDA UPP BILDER! DET
ÄR AS SEGT! :((((((

försöker igen senare, nu ska jag duscha!

puss / towe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0