ödet var vår väg

hej bloggis igen, bara towe här nu:((

ida åkte för kanske 20 min sen och jag kom nyss ut ur
duschen.
jag sitter och kollar på fotboll med pappsen och äter
ben and jerrys! mumma :D

haah jag och ida har haft värsta ödedagen. asså att t.ex
att när vi letade efter najah i skolan så hittade vi henne inte
och vi var verkligen tvungna och hitta henne! och sen när vi typ
la oss på golvet och skulle dö så kom hon! vi ha wihihiiii ödet
och sen när vi spelade kort så var vi 2 hjärter damerna (vi spelade med två kortlekar) så skulle ida blanda och då så kom båda damerna fram lixom och vi ba wiihooo ödet!!!! :OO
hahah vi är bäst och jag har alltid det roligt med dig!
tack för dagen bästa!

snart börjar andra avenyn
mendas jag väntar kollar jag på olika bloggar

hörs / puss / towe


ödet var vår väg ida :DDDD haahha

Kommentarer
Postat av: iiiddddaaaa

du kan va bäst, bästa!

hah, always<3

2009-10-14 @ 18:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0