vi hissar&dissar

sådär ja, dax för vi hissar och dissar

hiss:

-kenza! hon är bara för cool. jag älskar hennes blogg! och hennes utseende
och hennes kläder och hennes hund och ja hela henne försjutton! hahaah ne
men ni måste hålla med mig om att hon är perfekt? hon typ jobbar lite på MTV
om jag inte har förstått fel och hon är modell och helaskiten, lixom hur bra kan
livet vara för vissa? hahah aja hon är sveriges finaste iaf!

-sovmornar! shit asså, utan sovmornar ingen towe kan jag ju säga. varje helg så

är det ju det man ser fram emot. att lixom vakna ligga och dra sig hur länge man vill!

för skönt! och nu när det är lov så får man sova i en hel vecka! tss, ne men hjärta på

att få sova länge :)

 

-mammas pojkar på tv 4 på torsdagar! alltså idag, wihoo. det har typ bara gått i nåra veckor

och det är ett nytt program då ju. hahah det är så dåligt att det blir bra. dom bråkar och allt sånt

ahha det är kul (a)
puss på dokusåper det är verkligen underhållning på hög nivå! ( dokusåper stavning?)
towe är bänkad i soffan klockan 20:00 kan jag ju säga :D

diss:

-att lovet snart är slut... åh är det bara jag som tycker att det har gått jävligt fort?? ;s

buhu

 

-skolan!!!!!!!!!!!! åh, 9an är mktmktmkt jobbigare än vad jag hade trott! verkligen..

nu efter lovet har vi massa att lämna in..

svenska, teknik och hemkunskap kan ta sig någonstans :(

-brist på pengar är bland det värsta jag vet! och verkligen nu vid jul. jag har en hel lista på vad jag måste köpa innan jul till mig själv och så och sen ska man samtidigt ha pengar till julklappar till släkt, familj och vänner.

hmmm just nu har jag inte ens 500 kr och ja livet är allt hårt ibland :/

tack för mig puss / towe


gick inte att vända på bilden, sry. men ser ni inte hur fin hon är?!? ;o



 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0