aa i mitt hjärta

towe här igen :)

jag kom precis ut ur duschen och mamma gjorde nyss
en inbakad fläta på mig. hahahah inte för att hon är så duktig på
det men haha. bättre än inget antar jag.
nu sitter jag och kollar på MTV och myser i min rosa söta säng :)
är inte så trött fakitkst även fast klockan är kvart i 10 men jag antar
att jag blir det snart.

idag är det söndag
efter söndag kommer måndag
och
efter måndag så kommer TISDAG
och då börjar
ANDRA AVENYN!!!!!
ni vet inte hur mkt jag har saknat det. det är typ världens
bästa program! jag lovar. ni som nt vet vad det är elr aldirg har sätt det
kolla på det på tisdag! jag lovar, ni kmr älska det.
hahah fast iochförsig så måste man nog ha sätt alla andra avsnitten som gick förra året
om man ska förstå...
själv har man då sätt alla avsnitt och ja, JAG ÄLSKAR DET!

här kommer lite bilder =>

puss / towe













nån mer än jag som tkr att andra avenyn är bäst?
elr
någon som tkr att det är dåligt?
kommentera åsikter!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0