chips, alhgrensbilar, cola och idol (y)

hej, towe som skirver igen:)

sitter nu i soffan. det är just nu reklam på idol så jag
tänkte passa på att skriva lite nu.

förut idag när jag satt och kollade på tv så kom ida och markus
hit på moppen. så jag gicck ut och prata med dom och sen följde dom
med in och kollade på tv och satt lite vid datorn.
sen åt jag lite och sen åkte vi ut på en moppesväng :D
mysit va det :)
sen åkte dom hem och jag gick in och tog fram allt gott från coop.
och ja, nu kollar jag idol. mysit :)

imr är det ju match och efter så ska jag nog träffa jacob<3

bloggar senare om jag orkar. (blir inte så roliga inlägg nu, inte bilder elr nått. men det får ni stå ut med)

puss / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0