dålig uppdatering...

hello mina vänner. towe som skriver nu :)

har inte bloggat på hela helgen typ
men jag har faktiskt haft annat för mig (a)

såhär har min helg sätt ut:

i fredags efter skolan så åkte jag ju till sommarstugan med ida
det har ida redan skrivit om men
ah på lördagen så kollade vi på LEAs match
1-1 mot serieledarna, bra spelat flickor :)

sen åkte jag hem till mig och duschade en snabbis
och vid sju åkte jag hem till ida,
vi kollade på tv och spelade kort typ hela kvällen
mysit :)
vi gick och la oss runt halv 1, 1 och vi vaknade vid 11 av
att vi typ höll på att kissa på oss
så vi sprang in och kissade och åt frukost :) sen kollade vi också på reprisen av idol
vid 1 åkte vi hem till mig och började göra oss iordning
och vid halv 6 så åkte vi med bussen in till stan med elin också
vi gick först till bowlingen och mötte upp emma där och så
kl 7-8 bowlade vi dårå
och gissa vem som vann????????
JO JAG SÅKLART!!!!! :DDDDD huhhihihi jag äger
efter det så gick vi runt på stan lite och sen gick vi till
bion och kollade på nya beck. den var JÄÄÄÄÄvligt bra kan jag ju säga
så ja, kolla på den (y)
efter bion åkte jag hem och nu ligger jag i sängen med min kära broder :)
ska snart sova, är trött....
men ah, tack för kvällen tjejer. ni är bäst, älskar er<3

imr blir det nog stan, sen jacob och sen ida :)

men bloggar dåe

sovgott alla

puss / towe


Kommentarer
Postat av: emma

mysig kväll,

tack själv!

jag älskar er<3333333333333333

2009-09-21 @ 00:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0