dax för fredags myyyyyyyys

hej mina vänner :) towe som skriver

nu sitter jag hemma och ska snart springa ner och äta
lite mat och sen åka vidare till jacob<3

imorgon spelar jag match på dyltavallen mot östansjö. taggatagga!
har nt spelat på as länge ;o
efter det åker jag till min kära mormor och morfar.
SAKNAR DOM FAN! as länge sen jag träffa dom :)
på söndag blir dt att åka nånstans och kolla fotboll med mamma och morfar
tror jag och sen åka hem och förhoppningsvis träffa emsipemsi.

hahah vi praoade somvanligt idag, och fyfan vad segt dt var.
fast hahahahahhaahhahh dt va fan kul på förmiddan xd
jag och emma stog typ vid konserverna och sorterade typ vita/bruna bönor
och så stog frans och alexander (dom andra som praoar med oss där) på andra sidan.
vi såg dom nt men vi hörde dom och haahahahahah dom pratar engelska hela tiden typ ba:
oyes, come here and help me frans. i need your help right now.
ofcours i can help you alexander!
oh, thank you my friend
OSV
HAHAHAHAHAHAAH så jävla fult så vi typ började as garva
och dom typ härmade oss och dt va as fult hahah så vi typ började gråta!!
tssss :$ aja, nu ska jag ner och äta somsagt och sen åka till baby.

puss / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0