en varm kopp te

hej bloggen. towe här!

nu sitterr jag i min säng med en varm kopp te och en risifrutti. mumma!
kom precis ut ur duschen också. var väldigt skönt att ta en varm dusch kan jag ju säga
var lite frusen efter att ha åkt från hovsta och sen direkt hem. kallllllllt!!!

i hovsta träffade jag min älskling och jocke, palle och jocke (y)

först efter skolan så åkte jag och elin till mig och hämtade mitt moppe sen åkte vi hem
till elin och så kom ida. vi pluggade och så. myspys flicker

sen åkte vi somsagt till hovsta :)

nu orkar jag inte skriva mer
men imr ska jag iaf träna tror jag

hörs

puss / towe


ignorera bilden, inget smink
muggen e en sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0