förkyld, huvudvärk och halsont

hej everybody :) ida som skriver

idag när towe och jag vaknade hade vi båda ont i halsen,
var täppta i näsan och nös. nt så kul
maybe för att vi på kvällen satt ute och grillade korv och
frös så vi skaka typ :$$ hih, men mysigt var dt

när vi kom till stugan igår så började vi packa upp och
ställde in i kylen och sånt sen kollade vi på "slumdog millionaire"
som jag velat se väldigt länge, och den var as bra (y)
sen grillade vi korv och senare kollade vi på nån rysare.
black christmas trorja. men towe somna och skoja nt dt var
läskigt att sitta och kolla själv :ooooo så vi gick och la oss.

idag hade vi match också. men jag vart nt uttagen för att dt var så många backar
och towe mådde nt bra så vi hejade på ist :) 1-1 blev dt och as bra spelat av alla.
åkte hem, åt, packade upp och ska snart gå in i duschen.
sen kmr towe och vi ska kolla på barcelona-? matchen
och sen sover vi i boden :D

mår nt så bra just nu med towe får pyssla om mig.
allt jag vill ska hon göra (a)

blir lite bilder från stugan senare

puss / ida


Kommentarer
Postat av: towe

hahah, i dina drömmar kanske, biiiiatchh!!!!!

2009-09-19 @ 19:26:12
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0