förlåt........... igen (a)

here i am stumpis
och förlåt towe och alla läsare att jag nt bloggat
så mycket på sistonde. får skärpa mig nu!

var med emma idag efter skolan och vi pluggade
lite matte. när jag kom hem sen gjorde jag typ ingenting?
vt nt varför jag nt bloggade? orkade nt starta datorn trorja.
men skärpning nuuuuuuuuuuuuueeeeeee

iaf. imorgon klockan 4 har jag klipptid.
ska toppa lite men dt kmr bli mer än halva håret så slitet som dt är :(((
sen ska jag klippa lugg också..... har haft dt förr men då såg ja ju ut
som... ah.. men får hoppas dt blir bra nu då :) så trött på mitt hår.
sen nån gång i veckan får ngn av brudarna färga håret på mig också.
för nu är dt orange, fyfan. köpte hårförg i fredags till både mig och löshåret
som jag ska försköa färga själv också. wish me good luck :)

vi hörs imr iaf och lovar att bättra mig nu :)


puss / ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0