fredags mys??

kan man nt säga om min fredag direkt..
skulle vart med markus men blev nt så.
så ist har jag sädat mitt rum, vilket behövdes
kan jag säga. och sen inget mer?
och min mobil är cp också. dt står
"endast nödsamtal" och ändå har jag full täckning och allt?
så kan nt ta emot elr skicka sms och nt heller ringa.
så ska åka och kolla på ny mobil imr trorja.

sen har jag skit lust att kollan på skräckfilm!!
satt och kolla igenom nån film blogg och dt var massssssa
skräck. men kan nt ladda ner och försent att hyra nu.
kanske kollar på legally blonde elr step up?
några av de bästa filmerna som finns.
sen såklat uptown girls och en shopaholics bekännelser också
men dom har jag nt.

orkar nt sitta här mer men kanske bloggar sen igen.

puss / ida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0