gymnasiemässa

hej människor :)

nu är klockan halv 5 och jag kom hem från skolan för en halv timme sen typ. dagen började med att jag försov mig.. skulle gå upp 06.15 fast vaknade 06.50 ;s aja, jag han iaf även fast håret, kläderna och sminket inte var sådär jätte fint. när jag kom till skolan såå hade jag so i 50 min typ. sen åkte vi buss till conventum för att kolla runt på gymnasiemässan. fyfan, vad mkt saker det finns. fast ingenting som passar mig? asså dt är så otroligt svårt. för som dom sa på radio imorse att man väljer ju inte bara för nåra veckor framåt, utan lixom för hela ens framtid. lite läskigt sådär men, ah får hoppas att jag hittar nått bra. vid 12 åkte vi därifrån och åkte tillbaka till skolan och hade matte och elevensval. sen vart det hem. ska snart plugga lite engelska och matte och sen ikv så är det andra avenyn och idol! mumma :D
imr är det sovmorgon!!!!! och vi ska till stan och kolla på bio med 9c och 8c! mumma på det också. sen när vi kmr tillbaka till skolan så ska vi ha förberedelser på nationellaproven i engelska i 2 timmar..........

bloggar senare igen

puss / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0