jerry springer, idol och andra avenyn

hej sötisar
towe här
:)

åhhhhhh, jag vill bara att alla ska veta att jag har
världens skönaste och mysigaste filt. jihihii as skön är den (a)

aja, jag sitter i soffan framför tvn nu och kollar på jerry springer
hahahaha fööööööööööööör kul fast sjukt program, hihihi jag har endå inget
att göra så ja ... :)

skoldagen har varit ganska soft och på slutet så va jag, ida och elin lite flum. hahah
elin typ gjorde så att jag slog huvet i elementet och ja haha fast älskar dig iaf stumpis, tss (h) 
på so:n gjorde vi typ ingenting, sen hade jag och ida håltimme så vi gick och köpte
godis. sen kmr jag nt ihåg va vi hade. fast på franskan skrev vi bara lite saker och på
no:n labbade vi med olika alkoholer, jag och ida ägde sönder kan jag ju bara säga :DDDD

när jag kom hem från skolan så pluggade jag lite.
blev ingen träning för mig idag eftersom att jag har en sån otrolig träningsverk och
ont i min vrickade fot. hoppas på att kunna träna på torsdag iaf :)

efter att ha pluggat lite så bakade jag och medans kladdkakan stog i ugnen så duschade jag.

ikv blir det att kolla på idol och andra avenyn, mysitmysit :)

och imr så följer förhoppningsvis ida med mig hem och så myser vi med att
kolla på film och idol ochsånt :)
kmr iaf ha kul, dt har vi ju jämt! LOVEYAH

nu orkar ja inte skriva så mkt mer

puss / towe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0