match!

hej bloggen, towe här!

jag kom typ precis hem från coop.
jag och emma fick sluta kvart i 3 idag eftersom
att vi började kvart över 8 och hade bara en halvtimmes
lunch.
pappa hämtade oss och skjutsade hem emma till sig.

jag har precis bytt om till matchkläder och ska snart springa
ner och äta. (hoppas jag nt får håll....)

sen blir det match. dt är min första match på typ flera veckor, kanske 1-2
månader elr nått. har inte alls vart taggad på fotboll.. ;s
men ah, nu är jag faktiskt taggad även fast jag har ont i hela
kroppen. händerna värker, ont som fan i benen, fötterna och ja typ överallt..
så man kan ju nt säga att jag är i toppform direkt... :ssssss
aja, får se hur det går.

bloggar när jag kmr hem igen efter andra avenyn såklart!!!!
jag kommer sitta bänkad framför tvn klockan 9 kan jag ju säga :D:DDDD

nu ropade pappa att det är mat

hörs

puss / towe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0