nystädat rum

hej igen bloggen

nu har jag precis städat klart mitt rum
och sitter i soffan och kollar på she´s the man
haah den är för bra :)

sen tänkte jag bara säga att ja, som ni har sätt
så har det blivit mer bilder vi har lagt in här på
bloggen och det är för att jag har fått en mobil
med kamera!! wihoo
så nu tar jag kort 24/7 haha :D
men ah, här kmr lite bilder på mitt rum
och från dagen


efter matchen så åt jag en såndär
lick, dip and flip!!!


när jag kom hem så fick jag den här
av mamma, gulligt va? :)

haha ah nu kmr lite bilder från mitt rum
och jag varnar alla känsliga läsare att kolla bort
inte fresha (stavning) direkt (a)



mums under min säng


ser ni dammet? (a)


mmmmmmmmmm


mumma


fiiiiint -.-


ordning och reda


mysit

NU KOMMER NICIGARE BILDER




klart!

haah lite onödigt många bilder, men ja
jag har tråkigt

nu ska jag hämta godis och cola

puss / towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0