ojojojojoj

ojojoj jaa, dålig uppdatering.nu
ingen av mig och ida bloggade på hela dagen igår hihi

efter skolan igår så följde ida med mig hem, vi åt lite och
spelade kort och sen senare så åkte vi ner till elin och emma
och kollade på reprisen på one tree hill och ensam mamma söker
som emma hade spelat in till oss :D
vid 9 åkte jag hem därifrån och det var jätte mörkt och jätte kallt
och jag var nära på att frysa ihjäl :((((
hih när jag kom hem va jag jätte trött så jag duschade och åt lite,
sen gick jag typ och la mig
så ja, det va därflr jag inte bloggade..

men ah nu bloggar jag iaf och jag sitter i soffan och kollar på hells kitchen hah
och pluggar lite. men jag fattar inte matten!!!!!

skolan idag var ganska soft
först va det so i en och en halv timme
i en halv timme så pratade ingela om gymnasiet och resten av timmen
så spelade vi typ teater haha
efter so.n så va det bild och sen teknik
lunch efter tekniken
och efter lunchen så va det språkval
och sist no. hahahahaha på no.n så labbade vi
vi skulle göra estrar och då blandar man en alkohol och
en syra och haah fy fan vad det luktade illa ;o hela skolan stank typ
dt luktade typ bajsss fyfan, spydde typ!! aja efter skolan så åkte jag typ hem iaf


imr är det äntligen fredag igen!! då blir det nog bio med ida :)

bloggar senare igen

puss / towe


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0