säsongstart TOPMODEL

hej mina vänner :) towehär

jag har inte bloggat på hela helgen ;s nt så bra men nu kmr min helg i en kort veriton (hahahahaha stavning?)

 

i fredags så åkte jag hem en stabbis och sen hem till jacobälskling. vi kollade på film som vanligt hih(a)

i lördags skulle jag egentligen spelat match men matchen blev ju inställd så jag åkte hem till ida och vi gjorde milkshakes och kollade på film. babysitter wanted. lite läskig va den faktiskt (a)

sen åkte jag hem till mormor och morfar och sov där. idag så åkte jag, mamma och morfar till degerfors och kollade på fotboll. degerfors vann mot nått norrlandslag med 3-1 (y)


nu sitter jag iaf i min säng och kollar på TOPMODEL 12!!!!! omg, jag har saknat det fööööööööööööööööööööööör mkt asså. efter top model är det ensam mamma söker. hihihi jag tkr att dt är bra (a) målar naglarna gör jag också. dt behövs verkligen! jag hade jätte långa naglar förut men var tvungen att klippa av dom eftersom att när jag jobbar på coop så går dom bara av :( buhuuuu men nu ska jag måla dom i nån fin färg så ser det iaf lite bra ut.


imr blir det coop igen........ fyfan, jag orkar nt coop längre. suger så jävla hårt!!!!


bloggar nog kanske lite senare ikv =>


puss / towe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0