skola imr......

nu sitter jag här i soffan med min rosa
morgonrock och ska snart gå till tvn.
men först tänkte jag skriva lite om idag :)

jag vaknade vid 11 dårå och fixade mig
tog halv 3 bussen till jacob älskling
när jag kom till han så satt vi vid datorn ett
tag sen kollade på tv och lite sånna saker typ
åkte hem vid 6 och duschade och så typ.

nån mer än jag som typ läser paows blogg
och amirs?
ah iaf, dom är ju inte kompisar längre typ???
är det bara jag som tyckte att dom passade bäst
som bästavänner?
jag tycker synd om paow också
vet inte riktigt varför
men hon lixom verkar vara ensam
fast det är hon ju säkert inte
men ah iaf
här är deras bloggar:
www.paulinadanielsson.blogg.se
www.gaybloggen.com

imr så ska jag träna och sen kolla på idol och andra avenyn
med idagumman :)
och hon är föresten på 60års kalas idag
därför hon inte bloggat så mkt ikv.

ah nu ska jag ner och hämta mitt lemonte och sen
sätta mig under en filt i soffan.

ha det så mysigt

puss / towe


smart som jag är så råkade jag ta bilden
som svartvitt och då ser man ju inte att den
är rosa, hih men aja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0