the sun skiner

hej alla bloggläsare, towe som skriver:)

IDAG FICK JAG OCH EMMA SLUTA KVART ÖVER 2!!!!! WOHOOO
jävligt skönt. vi väntade liten stund på niklas och sen tog vi 3 mopparna hem
jag släppte av emma hos emma och sen åkte jag hem till mig.
moppen fick typ damp och la av fast proffs som jag är fick jag igång den igen (y)

nu ska jag snart ner och äta lite. är fett hungrig ;o
och sen så åker jag nog ner till ida och hjälper henne med
lite läxor och sen kollar vi nog på idol tsm :)

OCH SOLEN SKINER UTE! mkt nice :)

innan jag går ner och äter nu så ska jag nog fixa lite på rummet
men det tar ju nt mer än 5 min :)

ida skulle höra av sig sen när jag kan komma till henne så
ah får se om jag hinner blogga igen innan jag träffar henne.

hörs iaf senare ikv

puss / towe


Kommentarer
Postat av: Noah

Sol är alltid bra(h

2009-09-09 @ 17:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0