towe är trött och har ont överallt

hej bloggen

nu sitter jag i min säng och har precis kollat klart på
andra avenyn. JAG HAR SAKNAT DET ENORMT somsagt
fast idag va det lite segt, men nt så konstigt det var första
programmet på länge, kmr nog hända mer sen och så :d

förut idag så va det ju match. matchen skulle börja kl 6 men
dom kom sent så vi började typ 25 i halv 7 ist -.-
ah, vi vann iaf med 9-1
oliva 4a mål
emma 2mål
och jag 3mål
(y)
hahahhahahaaha och föresten så gjorde dom sitt andra mål
på hela säsongen idag. grattis östansjö. haha
ni skulle ha sätt hur glada som vart. typ bara skrek hahah
emma schager får dagens kommentar: hahah fyfan vad söta!
tss, lite roliga tkr jah, dom såg ju ut som typ troll allihopa (a)

aja, nu fick jag en tvångstanke också som jag är tvungen att skriva.
förut när jag duschade så fick jag tvål i munnen och sen typ gapade jag elr
nått och så kom det ut en as stor bubbla ur munnen ;o hih smakade skit,
men ah nu vet ni det också (a)

imr åker jag och emma moppe till coop.
wish me luck everybody :$

nu ska ja typ sova, är fucking trött och har ont överallt.
kmr inte kunna bära nått imr på praon. och fingret har svullnat ännu mer
nu också -.- och sen typ efter typ 2 minuter på matchen så blev jag fälld
och vrickade foten lite. fast jag körde iaf. gör ont nu, men hoppas att det
är över imr (y)

puss / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0