towe goes smidig

hej alla :)

skoldagen har varit väldigt skönt, gick snabbt tkr jag (y)
skulle egentligen vara med jacob nu efter skolan men
vi missförstog varandra lite så dt blev tydligen inte så...

iaf, när jag kom hem så trodde ju jag att min kära broder också
skulle hem eftersom att han vet att jag inte har nån nyckel hem.
fast när jag gick av bussen så va det ingen annan som gick av så
jag tänkte att han tog den andra bussen. men jag smsade han, typ såhär lät det:

jag - ska nt du hem??
samuel - säg till mamma att jag kmr hem om en halv 1 timme
(jag ba tänkte: vadå mamma hon kmr nt hem förens vid 7????)
jag - men jag har ju fan ingen nyckel ditt cp!!!
samuel - men jag är i stan och blablablablabla
jag - ÅHHHHHH!!!!!

så nej, jag fick stå ute och vänta men sen så såg jag ett fönster
under trappen och det va öppet. fast assssss litet. men ja klämde mig igenom där. usch det va as dammigt och massa äckliga djur och saker. ALDRIG igen säger jag bara...

aja, nu är jag iaf inne och sitter i soffan och kollar på tv och dricker te.
åt lite yogurt nyss också. jag borde vara hungrig eftersom att jag bara har druckit 2 glas mjölk och ätit en liten baguette på hela dan ;s men ne dt är jag inte och det är ju bara bra :)

ska läsa lite i engelska boken nu, bloggar sen

puss / towe

Kommentarer
Postat av: elinohlson

hahaXD

lyckat towe!! :)<3

2009-09-28 @ 16:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0