towe säger godnatt

hej :)

jag har precis lagt mig i min säng och hade bara tänkt att kolla lite
bloggar och sen gå och sova. ska ju upp tidigt imr och spela match
matchen börjar 11 så det blir väl att samlas 10 och kanske gå upp 8...
aja, sånt är livet:)

efter att jag kollat klart på idol så spelade jag rami med mamma och pappa
mamma vann såklart -.- fast jag kom tvåa (h)

jag har inte så mkt mer att skriva.
mer än att jag är såååå glad över att jag ligger i min säng
med ett duntäcke..
jag var typ nyss ute och skulle låsa moppen och fyfanihelvette vad kallt det
var ;o höll på att frysa ihjäl, men nu ligger jag ju under täcket i värmen.
ett stort pluss på det :)
ett minus på att det är nån jätte stor fluga som flyger runt i mitt rum och som
låter jätte mkt...

ska döda den nu.

vi hörs imr hejdå

puss / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0