towe som skriver

hej igen :)
nu är klockan 9 och jag kom precis ut ur duschen.
det var jäääääääättee skönt att ta en varm dusch nu kan jag ju säga,
jag, ida, elin och emma har ju vart ute och åkt moppe nu de närmaste timmarna 
mysigt men kallt va det. och kul (y) förutom att jag var nära på att köra på nåra som åkte cross :$
aja, det gick bra eftersom att jag är proffs (hhhh) så jag svängde undan!! (hh)

ah, jag har nt så mkt att skirva mer. har inte hänt så jätte mkt idag
men imr är det match. taggad till tusen är jag just nu, får hoppas
att jag är det imr också :)

nu ska jag kolla på tv och sitta lite vid datorn

och föresten så saknar jag min jacob masser.....

skriver imr sötnosar

puss / towe


hahah fingrarna ser snea ut..
där är resultatet på nagellacksmålningen
igår
fast nu är ju allt typ bortskrapat jävla coop........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0