träningsdax

towe som skriver
hejsi :)

jag måste bara börja med att säga:
FYFAN I HELVETTE VAD JAG ÄR TRÖTT PÅ COOP FORUM!
asså det går nt att beskriva och jag är så jävla glad över
att dt bara är en praodag kvar. om det var en enda dag till
så skulle jag verkligen inte orkat.
det är så jävla tråkigt
jobbigt och ja, usch HATAR COOP
imr iaf så ska jag och emma fira att vi klarat de här 2 veckorna!

nu har jag nyss ätit och om en halvtimme så åker jag och pappa
och hämtar ida och sen drar vi till lillån och tränar med damlaget..

sen om jag hinner ikv så ska jag kolla på idol annars så blir det nog sova
direkt. är så himla trött.

jag kollade i min nattduksbordslåda nyss också och i den hittade jag skolfotona.
eftersom att jag är så himla snäll så lägger jag ut en liten bild på nåra av dom nu

bloggar nog senare igen

puss / towe


:$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0