tv söndag wiho

åhhh, jag är så glad på söndagar ;o
asså egentligen så borde man ju nt vara det
eftersom att det lixom är en hel skolvecka som väntar
på måndan.
fast nu är det ju så att det är MASSA med bra tvprogram
på söndagar :DDDDD
one tree hill 18:05
top model 12 19:00
ensam mamma söker 20:00
och nu så är det reprisen av idol (y)
100 tummar upp!

ah iaf så vaknade jag vid 12 idag och satte
mig framför tv med min engelska bok som
ska vara färdig läst snart. har inte så jätte många sidor kvar nu :)

sen så ska jag fixa naglarna, bada fotbad mm
mår inte så bra idag så ska bli skönt att fixa sig lite.

om jag orkar så kmr en hiss&diss sen :)
 
puss / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0