uppdaterarN

men looovar att bli bättre. från och med imr efter praon.
för har jämt så himmmla ont i huvet när jag kmr hem
och om nt så är dt nått annat som gör ont elr är fel.

träningen idag med damerna var kul.
fast hade somsakt ont i huvet så dt var ju mindre kul.
men ah, och sen när jag kom hem kollade jag på idol.
elr typ dom sista 5 minutrarna? för tvn och internet och allt
stängdes av eftersom vi håller på och byter bredband och
abonemang och allt vad dt är.

sista prao dagen imr också!
jävligt skönt. fast vill verkligen nt börja skolan igen.
så mkt bättre tider och nt lika tråkigt på mc donalds.
jag praoar fan hellre resten av 9an än går i skolan...

men ska fixa lite nu och sen lägga mig och läsa lite.
jag vt jag gör dt jämt och ändå är jag bara på sida 50typ?
seeeeeegiiiisssss

hörs imr sötisar

puss / ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0