ida igen

huvudvärk, halsont och ska åka och vara bollfia om en halvtimma.
synd om mig asså. men får träffa towe och dt var ett tag sen :)
trött är jag också.. sista timmen orkar man ju ingenting på praon,
och sen ska man gå snabbbbbtsnabbtsnabbt för att nt missa bussen
så man slipper vänta mer än en timma på nästa.
föresten så fick jag mina skolfoton igår också. fyfaan -.-

men slut på klagandet.
kom hem vid 4 trorja. då åt jag lite yoghurt (stavning?)
och nu sitter jag här. ska snart gå och göra mig iordning
sen kmr towe och micke och hämtar mig, så åker vi till lyckevallen.

bloggar ikv när jag kmr hem igen.

puss / ida


denna skjorta istoppat i dom svarta byxorna.
dt är jävliiiiigt sexigt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0