vi hissar&dissar

hiss:
armbandsklockor!
fyfan vad fint det är asså ;o
nya, gamla, guldiga, svarta, vita,
med diamanter, utan diamanter, med
läderarmand, utan läderarmband osv
nästan alla klockor är fina elr så kan man göra
dom fina.
för några månder sen hittade jag mammas gamla
klocka. den var guldig och själva bandet som sitter
runt armen såg ut som ett armband. det är mkt fint!
jag köpte också en ny klocka för ett tag sen. den är guldig
med massa diamanter och ett svart läderarmand. mkt fin :)
jag älskar runda klockor, dock så är min fyrkantig, men
det är fin för det :) hiihi
gamla gubbklockor är ett stort +!
när man har klockor så ser det också frescht ut på nått sätt.
det är skönt också. speciellt nu när jag praoar på coop där man inte få
ha sin mobil med sig. då är det väldigt bra med armbandsur.
hjärtanhjärtan på KLOCKOR

diss:
jag kom nt på nått så bra att dissa idag så
jag dissar småsaker nu bara :D
-mitt finger som aldrig verkar bli bra
-min fot som fick en liten vrickning igår på matchen
-att resultatet på matcher kommer ut så sent på hemsidan
-att jag är tvungen att städa mitt rum själv
-fotbollsspelare som tror sig och är kaxiga (som igår tex)
det va en tjej som typ trodde att jag var offside (jag var nt det)
och hon ba; DOMMARN, OFFSIDE
typ bara skrek och hon vart as sur och ah hahah orka sånna
-att jag saknar jacob så att jag snart dör
-att jag inte har pengar
-att jagochemma måste göra samma sak på coop i 2veckor
plus att vi nt får gratis mat där
-dåligt nagellack som går bort så fort man har målat dom

aja nu ska jag nt klaga mer (a)

puss / towe

 
hahaha inte så värst bra&fina bilder, men jajajajaja


Kommentarer
Postat av: Mace

Ojoj :D armbandsklockor :D:D

2009-09-09 @ 17:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0