heheh

kinn har gjort en liten brevlåda i papper och satt på sin dörr.
så jag var lite gullig för ett tag sen och la en liten lapp där i (för den är alltid tom)

och så fick jag en liten lapp tillbaka.

till ida från kinn
HaHa jag jör sakeR av TRåD ocH ja celKlaRT
Pos ocH KRaM, FRåN KiNN

hihi, mvg i svenska kanske? nej men det var gulligt=)

sen ringde det nån nyss som pratatde engelska?

-hello! do you want to blablahablahblah....
-ursäkta?
-do you speak english?
-no
-okey, i try later then blablahböah.... byebye
-hejdå

det är klart jag kan engelska men fatta ingenting av vad han sa?
sen var han läskig också

men ah, ska skriva rent svenskan nu! puss/ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0