onsdag

hello!

skoldagen har varit helt okej, gick faktiskt ganska snabbt. men efter skolan blev det varken någon ida och stan. så jag åkte hem hit ensam. tog bort sminket direkt och sen la mig för att sola. låg där i en och en halv timme kanske. slummrade till lite då&då. riktigt skönt! efter det skulle jag in och blogga men neeeeeej, icke. det hade varit nån electriker här och han hade typ stängt av strömmen till internettsaken. hah fyfan vad arg jag blev, tv:n funkade inte heller. jag typ slog i allting och fick värsta dampen hahah men sen ringde jag perra och han kom hit och hjälpte mig. gulligt. så nu funkar det igen =)

bilder får ni sen orkar inte lägga över det nu, men pusspuss/towe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0