slapp torsdag 12:22

slutade 10 över 11 idag! galet skönt =)
jag, ida och emma åkte till hovsta och blev hämtade där av anneli. kom hem vid 12 och nu sitter jag och kollar på tv och äter lite. ska också plugga lite smått. inget som måste göras precis idag. men jag tänkte påbörja det lite iaf. ikväll halv 6 är det träning iaf. vet inte hur mycket jag kommer kunna vara med. förut hade jag ju problem med mina benhinnor. och ah nu har dom blivit värre igen. och för att det skulle bli bättre förra gången så slutade jag träna ett tag, alltså tog ett uppehåll.... men nu vill jag inte ha nått jävla uppehåll och serien börjar ju om mindre än en månad. jävla ben asså! =(

höörs sen puss/towe




drick yoggi och knäckemacka med kanel smak =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0