tisdag ärlikamed skola

godkväll!

nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik och så. jag ska sitta här ett tag till men sen ska jag sova. skola imorgon ju......................................
slutar halv 4 och åker hem sen träna. men nu kom jag på att jag inte vet hur jag kmr dit -.-
men ah det ordnar sig väl. i värsta fall får jag cykla. men haha jag är lat. så om jag måste cykla så går jag inte överhuvudtaget haha, men ah vi hörs när jag kommer hem från skolan iaf =)

puss/towe


naglarna blev ljus-rosa

Kommentarer
Postat av: Louise

Du kan åka buss! :D

Det går en buss 16.48 från ervalla, sen är den hos dig lite senare ju. Jag tar den, så ta den Towe :D <3<3

2010-04-05 @ 22:35:40
URL: http://holmlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0