tisdag

dålig uppdatering som jag sa igår. men inte så lätt när man nt har tid =)

skolan var seg, eller alla tisdagar är sega, men jag och elin haugen bestämde att hon skulle med mig hem efter skolan. så efter skolan åkte vi hit och åt lite. sen gick vi till bussen och plockade tussilago HAH när elin skickat bilden så får ni se en fin bild på våran bugett och en fin vas. moooooooooooooogna flickor hah
när vi kom till lillån plockade vi lite mer blommor och sen blev det träning med vårat älskade lag! gick faktiskt bra för mig på träningen idag! väldigt kul =)
när jag kom hem igen duschade jag och sen åt jag mat. kycklig tallrik från lillåkiosken. nu är det dating in the dark. hörs efter det igen pusspuss/towe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0