torsdag

slutade efter nationellaprovet! det gick skit, men ah livet går väl vidare

åkte då upp på stan med emma och ida. ida och jag gick till monki. jag lämnade tillbaka den därgråa tröjan med knappar nivet. hittade en annan fin som jag nog ska köpa imr. sen hittade jag en BALKLÄNNING som jag nog också ska köpa imr !!!!!!!!!!! :D men måste prova den först hah

tog kvart över 12 bussen hem och nu sitter jag i soffan och kollar på MTV, suger nu vid den här tiden men jaja
ska snart börja skriva rent mina uppsatser. och plugga engelska. hörs sen puss/towe


den lämna jag tillbaka

Kommentarer
Postat av: Hermannfredrikke

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2010-12-20 @ 13:09:39
URL: http://hermannfredrikke.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0