vi hissar och dissar

hiss

-att vi är lediga på måndag!
det är ingen som missat hoppas jag.
men ah, jag hatar att börja en vecka med måndag. veckan känns tusen gånger kortare när man börjar på en tisdag! dont know how men.

-att det är superfint väder ute nu!
perfekt för promenaden jag skulle ta idag.
ska ju till elin sen men hon vill säkert ut och gå, och om inte så är hon ju hundvakt så hon är ju så illa tvungen ändå=)

såhär mysigt väder är det utanför mitt fönster just nu:)


diss

-att jag inte har några pengar!
livet går under!!! nej men man säger ju att glädje inte kan köpas för pengar eller nått sånt..
det kan det, eller viss glädje iaf. i lööööööööööve shopping och det gör mig skit glad
och det är ju knappast gratis elle? och nu har jag knappt 30kr på kortet så cutcuuuuuuuut

:((((((((


-att jag inte kommer in på
www.tankafett.com!
för er som inte vet så är det en sidan man kan laddar ner flimer på,
och jag har inte kommit in på flera dagar!
det får en feeeeeet diss för det suger att det inte funkar!

såhär ser det ut när jag söker på sidan;

det är bara ett litet "e" på sidan sen är det helt tomt:(((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0