vi hissar&dissar

hiss:

hela den här veckan är en hiss! guuuuud så skön! i måndags var vi ju lediga, i tisdags va det en vanlig dag, men helt okej. onsdag slutade tidigare, torsdag slutade tidigare och imorgon är det fredag! wihhooooooooooo

att vi inte har nåra läxor. ellr lite har vi men inget sådär jobbigt. så himla skönt!

facebook! det är så himla bra, och jag är beroende av det typ. loggar in ut in ut hela tiden typ(a)

att det bara är typ 8 veckor kvar tills sommarlovet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gud vad fort tiden går och gud vad jag längtar! jag vet att jag nt är ensam om det  =)

att snön snaart är helt borta! =) 

"=)" dom smilisarna! så söta ju =)

diss:

att vårat kök ALDRIG blir klart! jävla bänkskivor som aldrig ska komma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@:@
jag vill ha ett kök NUUUUUUUUUUUUUUUUU

rob and big på MTV. suger verkligen :o

mina benhinnor, jag vill inte ha ont jag vill träna =(

puss/towe


(n)




våååååååååååååååååår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0