ändrade planer

sådär! dagen blev inte som jag trott, men jag åkte iaf upp på stan som jag skulle. gick runt ett tag själv. och då ringde sebbe (min tränare) och frågade om ja ville va med och spela med damlaget. jag sa ja, även fast jag inte ville hah. gick sen hem till elin där hon, emma och johan va. hängde där ett tag sen gick vi till stan igen. mötte emma och clara. jag sa hejdå till emma och elin och gick och åt mat med mina bäbisar.
sen tog jag 8an till hovsta och spelade match. det gick bra, fick spela från start! =)

men ah när jag kom hem vid typ 9 så duschade jag och sen åt. klockan 10 kollade jag, mamma och samuel på medium och åt ben&jerrys. mys!
nu sitter jag i soffan framför tv:n, men ska snart dra mig mot sängen. är trött!

imr ska jag kanske till simon om han inte har feber & är sjuk hihi. på kvällen ska jag hänga med mina emma, clara och ewelina! men vi hörs imr när ja vaknat och så! puss/towe

här kmr lite shopping från idag

lika dan tröja som jag har ni vet. från HM, fast den här är blå!


tubtopp, skit dålig bild. men från gina 49kr

solpuder HM

sen köpte jag ett par vanliga svarta leggins ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0