fransk manikyr

har legat i soffan och softat hela eftermiddan! hur skönt som helst ju =>

jag och mamma har kollat bussar och sånt som matchar mitt schema. så nu vet jag precis vilka jag ska ta varje dag! och vill ni veta hur mina måndagar ser ut? bli inte för avundsjuka nu? okej? heheh
ne men jag börjar 10 med tema och sen har jag engelska. slutar 10 i 3.
skön dag elr? hah :D

men ja mamma kommer nog snart upp och då ska vi kolla på en film. ska nog springa ner och hämta mig ett glas vatten elr saft elr nått och sen melon! hur gott som helst. (om ni inte viste så har jag tagit uppehåll med chips, godis och läsk ett halvår frammåt. både för min egenskull och sen blir ju inte saken värre av att jag får pengar för det hehe)

men vi hörs snart igen puss/towe




naglarna är klara också :D kunde fan fixa det själv, duktig!

Kommentarer
Postat av: martin

Snygga naglar :)

2010-09-14 @ 19:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0